. |
|
Nr. crt. |
Denumire
formular |
Categorii
de contribuabili şi informaţii generale |
Baza
legală |
Formulare/ tipizate |
1. |
Cerere
de certificare/ restituire a sumelor plătite în plus faţă de
obligaţia legală ori a sumelor plătite în vederea realizării unei
prestaţii care nu a mai fost efectuată. |
Restituirea o fac
autorităţile şi instituţiile publice reorganizate cfa instituţii
publice finanţate integral de la bugetul de stat. Solicitanţii depun
această cerere la autoritatea sau instituţia publică ce a încasat
suma. |
OMFP 2465/ 2010 |
Formular |
2. |
Dispoziţie
de restituire a unor sume aferente veniturilor încasate din
activitatea desfăşurată de autorităţile şi instituţiile publice
reorganizate ca instituţii publice finanţate integral de la bugetul de
stat. |
Autoritatea sau instituţia publică va emite, în termen de 15 zile, această dispoziţie, în conformitate cu rezultatele verificărilor cererii de restituire. | OMFP 2465/ 2010 | Formular |
3. |
Înştiinţare
de restituire a unor sume aferente veniturilor încasate din
activitatea desfăşurată de autorităţile şi instituţiile publice
reorganizate ca instituţii publice finanţate integral de la bugetul de
stat. |
Documentul este
folosit de trezoreria statului la care este arondată autoritatea sau
instituţia publică, transmiţându-l în sistem electronic
unităţii trezoreriei statului la care este arondat solicitantul. |
OMFP 2465/ 2010 | Formular |
4. |
Cerere
de restituire a unor sume virate eronat la bugetul de stat. |
Acest document se
întocmeşte pentru a se restitui sumele prevăzute la art. 7 alin.
(1) din Normele metodologice aprobate prin OMFP 3156/ 2009 virate
eronat la bugetul de stat de către instituţiile/ autorităţile publice. |
OMFP 2465/ 2010 |
Cerere |
5. |
Anunţ
privind valorificarea bunurilor perisabile supuse degradării. |
Comisia
fiscală de valorificare a acestor bunuri sechestrate efectuează
publicitatea necesară prin publicarea acestui anunţ pe portalul ANAF
(www.anaf.ro). |
OMFP
2389/ 2010 |
Anunţ |
6. |
Proces-verbal
privind desfăşurarea şi rezultatul procedurii de valorificare a
bunurilor perisabile sau supuse degradării. |
Este
întocmit de comisia fiscală de valorificare. |
OMFP
2389/ 2010 |
Proces-verbal |
7. |
Proces-verbal
privind valorificarea bunurilor perisabile sau supuse degradării. |
După
finalizarea procedurii de valorificare, comisia de valorificare emite
procesul-verbal privind valorificarea bunurilor perisabile sau supuse
degradării, care constituie titlu de proprietate. |
OMFP
2389/ 2010 |
Proces-verbal |
8. |
Cerere de înregistrare a documentului
care atestă dreptul de folosinţă asupra spaţiului cu destinaţie de
sediu social şi de eliberare a certificatului pentru spaţiu cu
destinaţie de sediu social. |
Cererea se depune de
către titularul dreptului de folosinţă şi este însoţită de actele
prevăzute în ordinul menţionat. Se depune la organul fiscal
în a cărei rază teritorială se află situat spaţiul şi se
soluţionează în 5 zile. |
OPANAF 2112/ 2010 |
Formular cerere |
9. |
Adeverinţă privind înregistrarea
documentului care atestă dreptul la folosinţă asupra spaţiului cu
destinaţie de sediu social. |
Organul fiscal
verifică datele înscrise în cererea de mai sus şi
eliberează această cerere. |
OPANAF 2112/ 2010 |
Formular adeverinţă |
10. |
Certificat pentru spaţiu cu destinaţie de
sediu social. |
Organul fiscal verifică datele înscrise în cererea de mai sus şi eliberează acest certificat. | OPANAF 2112/ 2010. | Formular certificat |
11. |
Decizie privind înscrierea în/ respingerea din Registrul operatorilor intracomunitari. | Din analiza
informaţiilor privind încadrarea contribuabilului la
condiţiile prevăzute la art. 1582 alin. 8 din Codul fiscal,
organul fiscal întocmeşte decizia corepunzătoare şi o comunică la
contribuabil. În cazul respingerii, se poate formula contestaţie
în termen de 30 de zile de la data comunicării. |
OPANAF 2101/ 2010 |
Formular
decizie |
12. |
Decizie privind radierea, la cerere, din Registrul operatorilor intracomunitari. | Pentru radiere din
registrul operatorilor intracomunitari, contribuabilul
va depune formularul 095 - Cerere de înregistrare în/
radiere din registrul operatorilor intracomunitari. Decizia se
întocmeşte în termen de o zi de la înregistrarea
cererii şi se comunică la contribuabil. De la data radierii,
contribuabilul nu mai are un cod valabil de TVA pentru operaţiunile
intracomunitare prevăzute la art. 1582 alin. (1) din codul
fiscal. |
OPANAF 2101/ 2010. |
Formular
decizie |
13. |
Decizie privind radierea, din oficiu, din Registrul operatorilor intracomunitari. | Organul fiscal
competent radiază, din oficiu, din registrul operatorilor
intracomunitari contribuabilii care îndeplinesc condiţiile
prevăzute în ordinul menţionat. Decizia se comunică la
contribuabil, care poate face contestaţie în termen de 30 de zile. |
OPANAF 2101/ 2010. |
Formular
decizie |
14. |
Notificare
privind modificarea listei asociaţilor şi/ sau administratorilor. |
Dacă organul fiscal constată, în urma informaţiilor primite de la ONRC, modificări ale asociaţilor sau administratorilor, îl va notifica pe contribuabil cu privire la obligaţia de depunere a cazierului judiciar şi, după caz, a documentelor doveditoare. | OPANAF 2101/ 2010 |
Notificare |
15. |
Notificare privind înregistrarea, din
oficiu, în scopuri de TVA. |
Când se constată
că o persoană impozabilă îndeplineşte condiţiile pentru
înregistrarea în scopuri de TVA, în conformitate cu
prevederile art. 153 sau 1531, din condul fiscal, după caz,
şi nu a solicitat înregistrarea, organul fiscal notifică
respectiva persoană în vederea înregistrării în
scopuri de TVA. |
OPANAF 1786/ 2010. |
Formular notificare |
16. |
Decizie privind înregistrarea, din oficiu, în scopuri de TVA. | În cazul
în care contribuabilul nu se prezintă în urma notificării,
compartimentul de specialitate, în baza datelor deţinute,
întocmeşte un referat prin care propune înregistrarea
în scopuri de TVA a contribuabilului respectiv. În baza
referatului aprobat de conducătorul unităţii fiscale se emite decizia
privind înregistrarea, din oficiu, în scopuri de TVA. |
OPANAF 1786/ 2010. |
Formular decizie |
17. |
Decizie privind anularea, din oficiu, a înregistrării în scopuri de TVA. | În vederea
anulării înregistrării în scopuri de TVA, potrivit
dispoziţiilor art. 153 alin. (9) din codul fiscal, compartimentul de
specialitate din cadrul direcţiei generale a finanţelor publice
judeţene sau a m,unicipiului Bucureşti selectează, din baza de date
pusă la dispoziţie de Oficiul Naţional al Registrului Comerţului,
contribuabilii din sfera de administrare pentru care a fost
înscrisă în registrul comerţului menţiunea privind
inacitivitatea temporară. Pe baza referatului aprobat de către
conducătorul organului fiscal competent, compartimentul de specialitate
întocmeşte decizia privind anularea, din oficiu,a
înregistrării în scopuri de TVA. |
OPANAF 1786/ 2010. |
Formular decizie |
18. |
Cerere de aplicare a regimului special de
rambursare a TVA pentru anul fiscal .... |
Cererea se depune de
către exportatorii care beneficiază de regimul special privind
soluţionarea solicitărilor de rambursare şi care îndeplinesc
prevederile lit. A pct. 1.3. din procedura de soluţionare a
deconturilor cu sume negative de taxă pe valoarea adăugată cu opţiune
de rambursare. |
OMFP 263/
2010 |
Formular cerere |
19. |
Decizie de rambursare a taxei pe valoarea
adăugată. |
Compartimentul
de analiză de risc al unităţii fiscale, după analiza solicitării de
rambursare, emite, după caz, această decizie. |
OMFP 263/ 2010 |
Formular decizie |
20. |
Decizie privind regimul de rambursare a
taxei pe valoarea adăugată pentu exportatori. |
Dacă se constată că
sunt îndeplinite, cumulativ, condiţiile prevăzute la lit. A pct.
1.3. din procedura de soluţionare a deconturilor cu sume negative de
taxă pe valoarea adăugată cu opţiune de rambursare, compartimentul de
specialitate propune aprobarea aplicării regimului special şi
întocmeşte proiectul deciziei privind regimul special de
rambursare a taxei pe valoarea adăugată pentru exportatori. |
OMFP 263/ 2010. |
Formular decizie |
21. |
Decizie privind încheierea procedurii
de soluţionare a deconturilor cu sume negative de TVA cu opţiune de
rambursare pentru contribuabilii declaraţi inactivi fiscal. |
Compartimentul
investiti cu soluţionarea decontului la momentul declarării
inactivităţii fiscale întocmeşte un referat prin care propune
încheierea procedurii. Compartimentul de specialitate emite o
decizie prin care comunică persoanei impozabile încheierea
procedurii de soluţionare a decontului aflat în curs de
soluţionare la data declarării inactivităţii fiscale. |
OMFP 263/ 2010 |
Formular decizie |
22. |
Înştiinţare privind soluţionarea
cererii de rambursare a TVA pentru exportatori. |
Se trimite
contribuabilului de organele fiscale. |
OMFP 263/ 2010 |
Formular înştiinţare |
23. |
Notificare privind prezentarea de documente
în vederea soluţionării cererii de rambursare a TVA pentru
exportatori. |
Se trimite
contribuabilului de organele fiscale. |
OMFP 263/ 2010. |
Formular notificare |
24. |
Decizie de rambursare a TVA pentru
persoanele impozabile neînregistrate şi care nu sunt obligate să
se înrgistreze în scopuri de TVA în România,
stabilite în afara Comunităţii. |
Pe baza constatărilor
cuprinse în referatul de analiză şi, după caz, întocmit ca
urmare a cercetării la faţa locului, compartimentul de specialitate
întocmeşte această decizie. |
OPANAF 5/ 2010. |
Formular decizie |
25. |
Referat pentru analiză documentară. |
Compartimentul de
specialitate analizează documentaţia depusă în situaţia unei
cereri de rambursare TVA, verificând respectarea condiţiilor
impuse pentru rambursare. Rezultatul analizei se consemnează
într-un referat pentru analiza documentară. Este vorba despre
cereri de rambursare TVA de către persoane impozabile
neînregistrate şi care nu sunt obligate să se înregistreze
în scopuri de TVA în România, stabilite în
afara Uniunii Europene, potrivit dispoziţiilor art. 1472
alin. (1) lit. b) din codul fiscal, coroborate cu prevederile pct. 50
din normele metodologice. |
OPANAF
5/ 2010 |
Formular referat |
26. |
Decizie privind stabilirea diferenţelor de
TVA. |
Dacă cererea de
rambursare depusă înainte de rectificarea sumei TVA a fost deja
soluţionată (suma TVA a fost rambursată) şi ca urmare a rectificării
sumei rezultă o sumă de rambursat mai mică decât suma deja
rambursată, compartimentul de specialitate întocmeşte proiectul
deciziei privind stabilirea diferenţelor de TVA rambursată în
condiţiile art 1472 alin. (1) lit. a) din codul fiscal, prin
care se stabileşte diferenţa de plată dintre taxa deja rambursată şi
taxa calculată ca urmare a aplicării pro-ratei definitive. |
OPANAF
4/ 2010. |
Formular decizie |
27. |
Decizie de rambursare a TVA. |
Pe baza referatului de
analiză documentară se întocmeşte proiectul deciziei de
rambursare a TVA pentru persoanele impozabile nestabilite în
România, stabilite în alt stat membru al Uniunii Europene,
propus spre aprobare directorului coordonator. |
OPANAF 4/ 2010. |
Formular decizie |
28. |
Referat de analiză documentară. |
În cazul
în care pe parcursul perioadei de rambursare solicitantul a fost
înregistrat în scopuri de TVA conform art. 153 din Codul
fiscal, compartimentul de specialitate întocmeşte acest referat. |
OPANAF 4/ 2010 |
Formular referat |
29. |
Cerere de informaţii suplimentare. |
În cazul
în care compartimentul de specialitate TVA consideră că nu are
toate informaţiile relevante pentru a lua o decizie privind cererea de
rambursare a taxei pe valoarea adăugată, aecsta poate cere, pe cale
electronică, informaţii suplimentare, în special de la
solicitant, dar şi de la autorităţile competente din statul membru de
stabilire. |
OPANAF 4/ 2010 |
Formular 1 . Formular 2 . Formular 3 |
30. |
Registru de evidenţă a cererilor de
rambursare
a taxei pe valoarea adăugată. |
Se utilizează de
organele fiscale. |
OPANAF 4/ 2010 |
Formular |
31. |
Declaraţie privind preţurile maxime de
vânzare cu amănuntul pe sortimente de ţigarete. |
Preţurile maxime de
vânzare cu amănuntul pentru ţigarete se stabilesc de
antrepozitarul autorizat pentru producţie, de antrepozitarul autorizat
pentru depozitare pentru ţigaretele achiziţionate, cu excepţia celor
pentru care preţurile se declară de producătorul intern, de operatorul
înregistrat/ destinatarul înregistrat sau de importatorul
de astfel de produse şi se notifică la autoritatea fiscală centrală -
direcţia cu atribuţii în elaborarea legislaţiei în domeniul
accizelor. Înregistrarea se face pe baza acestei declaraţii. Ea
se întocmeşte în trei exemplare. Declaraţia va fi depusă la
autoritatea fiscală centrală cu minimum două zile înainte de data
practicării acestor preţuri. |
HG 1620/ 2009 |
Formular |
32. |
Declaraţie pentru înregistrarea
gospodăriei individuale care realizează băuturi alcoolice destinate
consumului propriu. |
Gospodăriile
individuale care produc pentru consumul propriu ţuică şi rachiuri au
obligaţia de a depune în acest sens, până la data de 15
ianuarie a anului următor celui în care se produc, o declaraţiela
autoritatea vamală teritorială în raza căreia îşi au
domiciliul. |
HG 1620/ 2009 |
Formular |
33. |
Cerere privind înregistrarea
operatorului economic autorizat pentru producţie/ achiziţii
intracomunitare/ import/ furnizare de: cărbune/ lignit/ cocs/ gaz
natural/ energie electrică. |
Înregistrarea
operatorilor economici autorizaţi în domeniul menţionat se face
la autoritatea vamală centrală. |
HG 1620/ 2009 |
Formular |
34. |
Cerere privind acordarea autorizaţiei de
utilizator final. |
Pentru produsele
energetice de natura celor prevăzute la art. 20616 alin. (2)
din codul fiscal nus e datorează accize atunci când sunt livrate
operatorilor economici care deţin autorizaţii de utilizator final
pentru utilizarea produselor respective în unul dintre scopurile
prevăzute la art. 20620 alin. (1) pct. 2 lit. a), b) şi e)
din codul fiscal. Autorizaţiile de utilizator final se eliberează de
autoritatea vamală teritorială, la cererea scrisă a operatorilor
economici. |
HG 1620/ 2009 |
Formular |
35. |
Autorizaţie de utilizator final. |
În termen de 30
de zile de la înregistrarea cererii autoritate vamală teritorială
eliberează autorizaţia de utilizator final, dacă sunt îndeplinite
condiţiile legale. |
HG 1620/ 2009 |
Formular |
36. |
Situaţie
centralizatoare privind
achiziţiile/ utilizările de produse accizabile şi livrările de produse
finite rezultate. |
Deţinătorii de
autorizaţii de utilizator final au obligaţia de a transmite autorităţii
vamale teritoriale emitente a autorizaţiei, trimestrial, până la
data de 15 inclusiv a lunii imediat următoare trimestrului pentru care
se face raportarea, o situaţie privind achiziţia şi utilizarea
produselor energetice, care va cuprinde informaţii, după caz, cu
privire la: furnizorul de produse energetice, cantitatea de produse
achiziţionată, cantitatea utilizată şi stocul de produse energetice la
sfârşitul perioadei de raportare. |
HG 1620/ 2009 |
Situaţie |
37. |
Declaraţie
privind producţia de
vinuri liniştite realizată şi comercializată în calitate de mic
producător |
Micii producători de
vinuri liniştite au obligaţia ca în fiecare an să depună
semestrial, până la data de 15 inclusiv a lunii imediat următoare
semestrului, la autoritatea vamală teritorială, o declaraţie privind
cantitatea de vinuri liniştite produsă, precum şi cantităţile de vinuri
comercializate în perioada de raportare. |
HG 1620/ 2009 |
Declaraţie |
38. |
Declaraţie
privind achiziţiile/
livrările intracomunitare de vinuri liniştite efectuate în
calitate de mic producător |
Micul producător de
vinuri aflat în cazul prevăzut la alin. (24) pct 83 al HG 1620/
2009, precum şi destinatarul din România prevăzut la alin. (25)
au obligaţia ca semestrial, până la data de 15 inclusiv a lunii
imediat următoare semestrului, să prezinte autorităţii vamale
teritoriale o situaţie centralizatoare. |
HG 1620/ 2009 |
Declaraţie |
39. |
Cerere
pentru acordarea
autorizaţiei de antrepozit fiscal |
Un antrepozit fiscal
poate funcţiona numai pe baza autorizaţiei valabile emise de
autoritatea competentă. În vederea obţinerii autorizaţiei,
persoana care intenţionează să fie antrepozitar autorizat pentru acel
loc trebuie să depună o cerere la autoritatea competentă. Pentru a
obţine autorizaţia, antrepozitarul autorizat propus trebuie să depună
cerere la autoritatea vamală teritorială. De asemenea, pentru obţinerea
autorizaţiei, instituţiile care gestionează rezerva de stat şi rezerva
de mobilizare vor depune această cerere la autoritatea fiscală centrală. |
HG 1620/ 2009 |
Cerere |
40. |
Cerere
de autorizare ca
destinatar autorizat |
Destinatarul
înregistrat de produse accizabile poate să-şi desfăşoare
activitatea în baza autorizaţiei valabile emisă de autoritatea
competentă. În vederea obţinerii autorizaţiei, persoana care
intenţionează să fie destinatar înregistrat trebuie să depună o
cerere la autoritatea vamală teritorială. |
HG 1620/ 2009 |
Cerere |
41. |
Document
administrativ de
însoţire |
În lucru |
HG 1620/ 2009 |
|
42. |
Document
administrativ de
însoţire în procedură alternativă |
În lucru |
HG 1620/ 2009 |
|
43. |
Raport
de primire |
În lucru |
HG 1620/ 2009 |
|
44. |
Raport
de export |
În lucru |
HG 1620/ 2009 |
|
45. |
Cerere
de restituire a accizelor |
În lucru |
HG 1620/ 2009 |
|
46. |
Document
de însoţire
pentru circulaţia intracomunitară a produselor accizabile deja
eliberate pentru consum. |
În lucru |
HG 1620/ 2009 |
|
47. |
Cerere
pentru acordarea
autorizaţiei de reprezentant fiscal. |
În lucru |
HG 1620/ 2009 |
|
48. |
Cerere
de restituire a accizelor
în cazul vânzării la distanţă. |
În lucru |
HG 1620/ 2009 |
|
49. |
Situaţie
centralizatoare privind
achiziţiile şi livrările de produse accizabile. |
În lucru |
HG 1620/ 2009 |
|
50. |
Situaţie
privind operaţiunile
desfăşurate în antrepozitul fiscal de producţie de alcool şi
băuturi spirtoase. |
În lucru |
HG 1620/ 2009 |
|
51. |
Certificat
scutire de accize |
În lucru |
HG 1620/ 2009 |
|
52. |
Cerere
de restituire a accizei
în baza prevederilor art. 20656 din Codul fiscal. |
În lucru |
HG 1620/ 2009 |
|
53. |
Jurnal
privind livrările de
combustibil destinat utilizării exclusiv pentru aviaţie/ navigaţie |
În lucru |
HG 1620/ 2009 |
|
54. |
Cerere
privind acordarea
autorizaţiei de importator/ expeditor înregistrat |
În lucru |
HG 1620/ 2009 |
|
55. |
Notă
de comandă pentru timbre/
banderole. |
În lucru |
HG 1620/ 2009 |
|
56. |
Evidenţa
achiziţionării,
utilizării şi returnării marcajelor. |
În lucru |
HG 1620/ 2009 |
|
57. |
Evidenţa
marcajelor deteriorate
şi distruse. |
În lucru |
HG 1620/ 2009 |
|
58. |
Marcaje
deteriorate. |
În lucru |
HG 1620/ 2009 |
|
59. |
Raport
de inspecţie fiscală
încheiat la persoanele fizice. |
În lucru |
OPANAF 1415/ 2009 |
|
60. |
Raport
de inspecţie fiscală
pentru soluţionarea deconturilor cu sume negative de taxă pe valoarea
adăugată cu opţiune de rambursare, încheiat la persoane fizice. |
În lucru |
OPANAF 1415/ 2009 |
|
61. |
Decizie
de impunere privind
impozitul pe venit, stabilit de inspecţia fiscală, pentru persoanele
fizice care realizează venituri impozabile din activităţi economice
nedeclarate organelor fiscale. |
În lucru |
OPANAF 1415/ 2009 |
|
62. |
Decizie
de impunere pentru
soluţionarea, la persoane fizice, a deconturilor de sume negative de
taxă pe valoarea adăugată cu opţiune de rambursare. |
În lucru |
OPANAF 1415/ 2009 |
|
63. |
Decizie
de impunere privind taxa pe valoarea adăugată şi alte obligaţii fiscale
stabilite de inspecţia fiscală la persoane fizice, care realizează
venituri impozabile din activităţi economice nedeclarate organelor
fiscale. |
În lucru |
OPANAF 1415/ 2009 |
|
64. |
Titlu
executoriu. |
În lucru |
OPANAF 1438/ 2009 |
|
65. |
Somaţie. |
În lucru |
OPANAF 1438/ 2009 |
|
66. |
Notificare
privind nedepunerea declaraţiei de menţiuni în vederea
actualizării datelor din registrul contribuabililor pentru persoanele
impozabile care utilizează trimestrul calendaristic ca perioadă fiscală
şi care efectuează achiziţii intracomunitare taxabile în
România. |
În lucru |
OPANAF 1165/ 2008 |
|
67. |
Decizie
privind actualizarea datelor di Registrul contribuabililor, pentru
persoanele impozabile care utilizează trimestrul calendaristic ca
perioadă fiscală şi care efectuează achiziţii intracomunitare taxabile
în România. |
În lucru |
OPANAF 1165/ 2008 |
|
68. |
Proces
verbal de constatare şi sancţionare a contravenţiilor. |
În lucru |
OPANAF 834/ 2009 |
|
69. |
Certificat
privind atestarea plăţii taxei pe valoarea adăugată, în cazul
achiziţiilor intracomunitare de mijloace de transport noi. |
În lucru |
OPANAF 1128/ 2009 |
|
70. |
Declaraţie
privind programul de lucru al fabricii de alcool etilic/ distilate pe
perioada ... |
În lucru |
OPANAF 903/ 2009 |
|
71. |
Cerere
de restituire a unor sume reprezentând diferenţe de taxă de
poluare pentru autovehicule. |
În lucru |
OMFP 360/ 2009 |
|
72. |
Extrasul
situaţiilor financiare anuale care se publică de asociaţiile,
fundaţiile şi federaţiile recunoscute, potrivit legii. |
În lucru |
OMFP 62/ 2009 |
|
73. |
Cerere
de eliberare a cazierului fiscal. |
În lucru. |
- |
|
74. |
Cerere
de informaţii privind creanţele într-o ţară a Uniunii Europene,
stabilite prin titluri de creanţă emise în România. |
În lucru. |
OMEF 3659/ 2008 |
|
75. |
Jurnal
pentru vânzări, Jurnal pentru cumpărări, Registrul
nontransferurilor de bunuri, Registrul bunurilor mobile corporale
primite în scopul expertizării sau efectuării de lucrări asupra
acestora. |
În lucru |
OMEF 1372/ 2008 |
|
76. |
Cerere
pentru măsuri de recuperare şi/ sau măsuri asiguratorii privind
creanţele într-o ţară a Uniunii Europene, stabilite prin titluri
de creanţă emise în România. |
În lucru |
OMEF 3659/ 2008 |
|
77. |
Declaraţie
privind subvenţiile sau transferurile primite de la bugetul de stat,
neregularizate şi nerestituite în termenul legal. |
În lucru |
- |
|
78. |
Declaraţie
specială privind procedura specială de înregistrare fiscală şi de
plată a contribuţiilor sociale. |
În lucru |
OMMFES 26/ 2008 şi
OMSP 112/ 2008 |
|
79. |
Declaraţie
de înregistrare a contractelor iniţiale/ adiţionale (conexe)
încheiate cu persoanele juridice străine sau persoane fizice
nerezidente. |
În lucru |
OMEF 2310/ 2007 |
|
80. |
Declaraţie
fiscală privind înfiinţarea sau desfiinţarea unei reprezentanţe
în cursul anului fiscal. |
În lucru |
OMFP 460/ 2004 |
|
81. |
Declaraţie
privind sediile secundare. |
În lucru |
OMFP 1329/ 2004 |
|
82. |
Certificat
de înregistrare fiscală în scopuri de TVA. |
În lucru |
OMFP 262/ 2007 |
|
83. |
Ordin
de plată pentru Trezoreria statului. |
În lucru |
OMFP 2235/ 2007 |
|
84. |
Adeverinţă
de venit şi Cerere de eliberare a unei adeverinţe de venit. |
În lucru |
OPANAF 193/ 2009 | |
85. |
Cerere
de înregistrare fiscală. |
În lucru |
OMFP 262/ 2007 |
|
86. |
Cerere
de eliberare a unui certificat de atestare fiscală pentru persoane
fizice. |
În lucru |
OMFP 752/ 2006 |
|
87. |
Cerere
de atestare fiscală pentru persoane fizice. |
În lucru |
OMFP 752/ 2006 |
|
88. |
Cerere
de eliberare a unui certificat de atestare fiscală pentru persoane
juridice. |
În lucru |
OMFP 752/ 2006 | |
89. |
Cerere
de eliberare a certificatului de înregistrare în scopuri de
TVA pentru comercianţii care se înregistrează în scopuri de
TVA de la înfiinţare. |
În lucru |
OANAF 3/ 2007 |
|
90. |
Cerere
de aplicare a regimului special de rambursare a taxei pe valoarea
adăugată. |
În lucru |
OMEF 102/ 2007 |
|
91. |
Cerere
de atestare fiscală pentru persoane juridice. |
În lucru |
OMFP 752/ 2006 |
|
92. |
Certificat
de obligaţii bugetare. |
În lucru |
OMFP 752/ 2006 |
|
93. |
Declaraţie
informativă privind impozitul reţinut şi plătit pentru veniturile cu
regim de reţinere la sursă/ venituri scutite, pe beneficiarii de venit
nerezidenţi. |
Plătitorii de venituri
depun această declaraţie la autoritatea fiscală competentă până
la data de 30 iunie inclusiv a anului următor celui pentru care s-a
plătit impozitul. |
HG 1861/ 2006 |
Declaraţie |
94. |
Decizie
de restituire a accizelor |
Se eliberează de
organul fiscal ca urmare a cererii formular 321 şi a verificărilor
efectuate. |
OMEF 420/ 2007 |
Decizie |
95. |
Decizie
de impunere anuală privind venitul din activităţi agricole - impunere
pe norme de venit. |
Pe baza declaraţiei
speciale privind veniturile din activităţi agricole - impunere pe norme
de venit pe anul ... se stabileşte impozitul pe veniturile din
activităţi agricole. Se ţine cont de plăţile efectuate în
prealabil, de opţiunea sponsorizării unei organizaţii non-profit şi de
cheltuielile cu bursa privată. Pot rezulta sume de plătit în plus
de contribuabil sau de restituit de administraţia financiară.
Activităţile agricole avute în vedere sunt de felul cultivării
florilor, a legumelor în sere, a pepinierelor etc. |
OMFP 411/ 2006 |
Decizie |
96. |
Decizie
de impunere privind venitul din transferul proprietăţilor imobiliare
din patrimoniul personal. |
Pe baza declaraţiei
privind veniturile din transferul proprietăţilor imobiliare din
patrimoniul personal pe anul ..., organul fiscal stabileşte
impozitul pentru veniturile astfel obţinute. Pot rezulta sume de plătit
în plus de contribuabil, sau de restituit de administraţia
financiară. |
OMEF 330/ 2007 |
Decizie |
97. |
Decizie
de impunere pentru plăţi anticipate privind venitul din activităţi
independente. |
Pe baza declaraţiei
privind veniturile estimate din activităţi independente, a declaraţiei
speciale privind veniturile din activităţi independente pe anul, sau a
raportului de inspecţie fiscală, organul fiscal stabileşte plăţile
anticipate cu titlu de impozit. Acestea se fac în tranşe
trimestriale. |
OMFP 160/ 2004 |
Decizie |
98. |
Decizie
de înregistrare a domiciliului fiscal la cererea contribuabilului. |
Modificările
ulterioare ale datelor din declaraţia de înregistrare fiscală
trebuie aduse la cunoştinţă organului fiscal competent în termen
de 30 de zile de la data producerii acestora, prin completarea şi
depunerea declaraţiei de menţiuni. În baza cererii de
înregistrare a domiciliului fiscal, organul fiscal eliberează
decizia privind noul domiciliu fiscal. |
OANAF 526/ 2004 |
Decizie |
99. |
Decizie
privind modificarea din oficiu a domiciliului fiscal. |
Modificarea din oficiu
a domiciliului fiscal al contribuabilului este iniţată de către organul
fiscal în a cărui rază teritorială contribuabilul şi-a stabilit
domiciliul fiscal fără depunerea cererii de înregistrare a unui
nou domiciliu fiscal. Contribuabilul este notificat de către organul
fiscal pentru a fi ascultat cu privire la faptele şi
împrejurările relevante în luarea deciziei de modificare
din oficiu a domiciliului fiscal. |
OANAF 526/ 2004 |
Decizie |
100. |
Înştiinţare. |
Reprezintă documentul
prin care organul fiscal cu atrbuţii de cercetare la faţa locului
înştiinţează contribuabilul deţinător al terenurilor,
încăperilor şi a altor incinte despre cercetarea care urmează să
se efectueze la acesta. Se comunică contribuabilului în timp util
şi se semnează de către conducătorul organului fiscal care a iniţiat
acţiunea de cercetare la faţa locului sau de altă persoană
împuternicită în acest sens. Se întocmeşte în
trei exemplare originale, din care: a. exemplarul unu se va
transmite contribuabilului prin poştă cu confirmare de primire sau prin
înmânare directă, cu semnătura şi data de primire pe
exemplarul doi; b. exemplarul doi va fi reţinut în cadrul
organului fiscal şi înmânat echipei care va efectua
cercetarea la faţa locului, urmând a fi anexat la
procesul-verbal; c. exemplarul trei va fi transmis organului fiscal
în a cărui rază teritorială se află domiciliul fiscal al
contribuabilului. |
OPANAF 1752/ 2008 |
Înştiinţare |
101. |
Notificare
privind domiciliul fiscal al contribuabilului. |
Este un document care
este transmis contribuabilului când organul fiscal modifică din
oficiu domiciliul fiscal al contribuabilului. |
OANAF 526/ 2004 |
Notificare |
102. |
Notificare
privind modul de completare a formularelor 070 şi 080. |
La primirea declaraţiei de înregistrare fiscală/ declaraţiei de menţiuni, organul fiscal competent verifică modul de completare a acesteia şi actele doveditoare ale informaţiilor. Dacă în urma verificărilor efectuate se constată neconcordanţe, organul fiscal competent va solicita prezenţa contribuabilului la sediul său, în vederea clarificării situaţiei fiscale, prin transmiterea unei notificări. | OMFP 1346/ 2006 |
Notificare |