![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|Legături utile| |
![]() Fiecare secţiune este prevăzută cu opţiunea de setare a soldurilor (stocurilor) iniţiale, de editare (a furnizorilor, clienţilor, agenţilor, gestiunilor, subgestiunilor şi articolelor de gestiune...), de înregistrare a plăţilor/ încasărilor... Fiecare casetă de editare conţine în mod obligatoriu opţiunile de Adăugare, Modificare şi Ştergere (pentru furnizori şi clienţi există şi opţiunea Listare). De asemenea există opţiuni de filtrare a căutării sau de căutare după index. În cazul utilizării filtrului de selecţie, vor ramâne afişate doar înregistrările ce corespund filtrului, în timp ce în cazul căutării după index, cursorul se va poziţiona pe înregistrarea ce corespunde cel mai bine şirului de caractere căutat. Pentru fiecare secţiune se pot obţine situaţii specifice (sub formă de rapoarte) necesare unei informări cât mai corecte. Între secţiuni sunt figurate documentele de mişcare ale mărfurilor (facturi, NIR-uri, avize, Note de transfer, Bonuri de consum) cât şi note de reglare stoc sau Referate pentru schimbare de preţuri. ![]() - apăsarea cifrei corespunzătoare pentru documentele de tur, sau - apăsarea tastei "Alt" împreună cu cifra corespunzătoare pentru documentele de retur. La selectarea unui document, acesta va fi marcat cu culoare albă. Odată ce documentul a fost selectat se acţioneaza butonul "Continuare". Aditional, în partea dreaptă a modulului "Stocuri" se găsesc butoanele de setări, grupate în 3 secţiuni: - setări privind documentele de mişcare, - setări privind înregistrarea operaţiunilor contabile aferente documenelor de mişcare şi - grupa de setări generale şi utilitare. Pentru activitatea de producţie, evidenţa stocurilor şi a modului cum sunt realizate consumurile reprezintă principala problema a managementului activităţii, VB Count realizând o serie de rapoarte privind evidenţa stocurilor şi a cheltuielilor. Se poate lucra cu gestiuni de tip amănunt sau depozit, se ţine evidenţa cantitativă/ valorică a stocurilor, fişelor de magazie şi balanţa stocurilor, se ţine evidenţa analitică pe fişe şi rapoarte a clienţilor şi furnizorilor, se ţine evidenţa avansurilor spre decontare, a facturărilor, indiferent de modelul facturii, etc. Copyright 2002-2013 - S.C. "Provasbo" S.R.L. (Toate drepturile rezervate) Optimizat orice tip de browser pentru rezoluţie de 1024 x 768. ![]() |